Potser t’estàs preguntant quin és el pressupost per administrar finques. Som Gestion disposa d´un servei integral. Deixa a bones mans la gestió de la teva finca. Experiència, professionals qualificats i tots els recursos possibles per ocupar-nos de totes les àrees, incloent-hi subministraments i manteniment. La millor garantia d evitar problemes en la gestió. Demana ja, sense compromís, un pressupost per a l’administració de finques o comunitats de propietaris.
On cobrim el servei?
Les oficines de Som Gestio es troben a Olesa de Montserrat i Abrera (Finques Clanfer), oferint els nostres serveis en aquest municipi, així com als municipis de Terrassa, Martorell, Esparreguera, Collbató, Castellbisball, Monistrol, El Bruc, Viladecaballs, Abrera, Sant Andreu de la Barca i Gelida. A qualsevol localitat de tota aquesta zona. I, per descomptat, dins del municipi on es troben les oficines de la nostra empresa: Olesa de Montserrat.
De quines funcions podem ocupar-nos?
Les funcions d’un administrador de finques i la càrrega poden variar en funció de les necessitats pròpies de cada cas. Moltes vegades, tendim a creure que un administrador de finques només té com a tasques tràmits burocràtics i una gestió senzilla dels ingressos i despeses. Res més lluny de la realitat.
Actualment, les funcions d‟un administrador de finques són tan àmplies com les necessitats. Des del pla econòmic fins a molt més, podent abastar fins i tot el subministrament de llum i gas, el sistema de seguretat o els serveis jurídics especialitzats.
Igualment, és interessant comptar amb una empresa que disposi dels mitjans per fer el manteniment, incloent-hi totes les reparacions necessàries que es puguin requerir davant avaries de qualsevol tipus. Som Gestio és aquesta empresa especialitzada i capaç de fer-se càrrec de totes les àrees a la gestió de finques i comunitats.
Honoraris d'administradors de finques
Quina és la tarifa d’un administrador de comunitats de propietaris o finques? En quins barems de preus sol moure’s? Aquestes preguntes no tenen una única resposta, ja que les tarifes per administrar una finca variaran en funció de diferents factors, especialment depenent de les parcel·les o àrees de l’administració de què s’ocuparà.
Som Gestió es pot fer càrrec de tot. Des de les finances fins a la defensa jurídica o les relacions amb les assegurances, podent també fer-nos càrrec de totes les instal·lacions i subministraments de les comunitats. Disposem d’una extensa xarxa de col·laboradors, entre els quals hi ha Aldro Energía i Securitas Direct, i són agents homologats d’aquesta companyia.
Preus econòmics i un servei de qualitat. Contacta amb la nostra empresa, Som Gestio, i t’elaborem un pressupost personalitzat, en base a les teves estrictes necessitats.